Stichting Verbergh doet mee aan ‘ Stap Uit Je Stad’

Zaterdag en zondag, 17 en 18 juni, is het Stap uit je stad weekend. Het wordt mooi weer en er is van alles te doen voor kinderen. Op zondag 18 juni organiseert Stichting Verbergh in samenwerking met toneelvereniging ’t Speeltoneel diverse muziek- en theateractiviteiten om en bij de Dobbeplas (tussen 12.00-17.00 uur). Er ligt een folder met de wandelroute voor je klaar bij restaurant Buytenhout en De Vang.

JIJ BENT DE HELD
Theater, improvisatie en spel voor kinderen. In een ‘clinic’ van ongeveer een half uur leer je hoe je een steracteur wordt. Je maakt kennis met toneel en hoe je een typetje speelt. Je kunt ook de helden Superman of Batman helpen, want wist je dat ze best een beetje bang zijn voor spinnetjes? Help de “helden” en ga samen met ze op de foto.

JIJ BENT DE STER
De rode loper ligt voor je uit en lakeien staan klaar om je te ontvangen in het amfitheater aan de Dobbeplas. En er zijn kleedsters die je in de mooiste kostuums steken.

LAAT JE SCHMINKEN
Als je het leuk vindt, laat je je schminken bij De Vang. Er staat een team van ’t Speeltoneel klaar om je om te toveren in een lieve vlinder of een eng beest.

FUN FOR ALL
En voor je opa, oma, papa en mama hebben we muziek! Tussen 14.00 en 15.00 uur speelt het duo Walter & Kiers gezellige muziek met saxofoon, gitaar en zang op het terras bij restaurant Buytenhout.