Sinterklaas!

8268f899-f55b-4401-b8bc-fae553794390Walter Vermeer is – naast mede-oprichter van Stichting Verbergh – ook de ziel achter heel veel activiteiten van Sinterklaas in Pijnacker. Hij is ruim een kwart eeuw actief op dit gebied. Walter kroop twintig jaar in de huid van de Goedheiligman tijdens de intochten in Pijnacker, hij was verzorger van talloze huis- en bedrijfsbezoeken, acteur in diverse Sintfilms en bedenker/uitvoerder van veel programma’s en producties die zich afspelen rondom en met de Sint. Stichting Verbergh maakt in opdracht (theater)producties rondom en verzorgt bezoeken met Sinterklaas (en Pieten). Stichting Verbergh beschikt over de materialen en kennis en expertise om dat op een kwalitatief hoogstaande wijze uit te voeren.

7b2964d4-b139-4f02-8647-d0e9834e6783

Wees er op tijd bij om een productie of bezoek aan te vragen! Bezoeken (vanaf €75,- voor halfuurbezoek) kunnen worden geregeld vanaf 1 oktober, voor producties geldt natuurlijk een langere termijn. Neem voor meer informatie en/of tarieven van producties en bezoeken contact met ons op via het contactformulier.