Kindergedichtenbundel Oma Lo & de Carlosjes

Binnenkort verschijnt de kindergedichtenbundel Oma Lo & de Carlosjes. Deze kindergedichtenbundel is tot stand gekomen door vrijwillige bijdragen van vrienden en bekenden van Stichting Verbergh.

Schrijfster en illustrator Debby van den Bergh laat de volledige opbrengst van Oma Lo & de Carlosjes ten goede komen aan stichting Spieren voor Spieren, een stichting die zich inzet voor kinderen met een spierziekte.

De kindergedichtenbundel wordt in een kleine oplage gedrukt; u kunt zich inschrijven voor de koop door een mail te sturen aan debbyvandenbergh@gmail.com ovv Oma Lo.

Mocht u geïnteresseerd zijn om een tweede druk van het boekje te sponsoren, neemt u dan ook contact op met Debby via bovenstaand e-mailadres of op 06-28 57 17 72.